SOFENPRAAT
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gevaarlijke cell phones

Ga naar beneden

Gevaarlijke cell phones Empty Gevaarlijke cell phones

Bericht  Ramon do apr 15, 2010 9:36 am

Een bericht van steinerschoolleraren waarin ze hun leerlingen aan de hand van een hoax proberen duidelijk te maken hoe gevaarlijk mobiele telefoons wel zijn.

Zouden die leraren echt niet door hebben dat het filmpje dat ze als ‘bewijs’ toevoegen oorspronkelijk een reclamefilmpje voor Bluetooth is?
Volgens een van de leerlingen die zijn beklag deed op een forum niet. Ze kregen vorig jaar nog voorlichting over hoe slecht mobiel bellen is.

Op mijn school, een vrije school, een geitenwollensokkenschool, willen ze ons graag wijsmaken dat mobiele telefoons de duivel zelve zijn. In de aula krijg je er al problemen mee, je mag ‘t niet eens aan hebben staan op school ( ) en zelfs mp3′tjes zijn uit den boze(alhoewel we dat na jarenlang stelsmatig negeren wel mogen ).

Vorig jaar besloot de school ons voorlichting te geven over hoe slecht mobieltjes wel niet zijn: “it wil cook ze brainz muhahahahaha” e.d. , ik was daar niet van gediend, maar gezien dat toch op school was maakte het me weinig uit, uurtje slapen is altijd lekker.

Maar nu lieve kijkbuisfokkertje keek ik in mijn mailbox en vond ik dit bericht:

Dag allemaal, Wie er nog niet van overtuigd is dat een mobiele telefoon schadelijk kan zijn voor je gezondheid, moet de volgende link maar eens bekijken.

Kun je na gaan wat er met je hersens gebeurt………..

Groetjes Joep blablablabla en Irene blablabla
If you’re not convinced cellephones act as microwave cookers :

http://www.dailymotion.co(…)ne-portable-microon_

Nou, ik was woedend. Niet alleen hebben zij het gore lef om mij thuis hiermee lastig te vallen, maar zij zijn dan ook juist degene die op school het meest gebruik maken van de mobiele telefoon, elke les worden ze wel minstens een keer gebeld, soms vaker. Daarbij betreur ik me om de opmaak die ze gebruiken voor het mailtje, ik bedoel, een zin afsluiten met een tiental punten, dat kan toch niet……………….

Klacht: Hypocriete docenten die mij thuis lastigvallen met hippiegezeik.
Subklacht: Een docent die de niet weet hoe je een (in)formele brief opstelt.
2e Subklacht: mensen die samen een e-mail schrijven
3e Subklacht: cellephones

Het ligt in dezelfde lijn als wat ik schreef in ‘In steen beitelen’ over de afkeer van computers en de neiging om zich in te laten met ‘Pseudowetenschap‘. Alleen is het nu zó lachwekkend dat bijna iedereen door heeft dat je wel gek moet zijn om te denken dat een mobiele telefoon je hersens zou kunnen braden. Bijna iedereen dus. Uitzonderingen heb je altijd.

Mail van de school. Nepfilmje van Bluetooth. Hoe het filmpje werd gemaakt. Hoe belachelijk je je kan maken wanneer je dat filmpje voor waar neemt.

http://antroposofie.wordpress.com/2009/12/10/gevaarlijke-cell-phones/

Ramon

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum